SOUHRN DOPRAVY A PLATBY

ČESKÁ REPUBLIKACENA V KčDOBÍRKA V Kč
Česká pošta Balík na poštu10738
Česká pošta Balík do ruky11938
Přepravce DPD kurýr11125
Uloženka6925
Uloženka doručení na adresu8725
Osobní odběr (Praha 9)ZDARMABankovní převod, GoPay
Objednávka nad 1200 KčZDARMAZDARMA
SLOVENSKÁ REPUBLIKACENA V KčDOBÍRKA V Kč
Slovenská pošta Balík do ruky14038
Přepravce DPD kurýr15238
Uloženka10425
Osobní odběr (Praha 9)ZDARMABankovní převod, GoPay
Objednávka nad 1200 KčZDARMAZDARMA

Při platbě bankovním převodem se dobírka neplatí.

       

DORUČENÍ

 

Přepravce DPD kurýr - doručení na adresu

  • DPD vám zásilku doručí ve všední dny mezi 8:00 a 18:00 hod., nejpozději do 48 hodin od expedice z našeho skladu.
  • Dobírku u řidiče lze platit pouze hotově.
  • Den předem dostanete SMS/email s informací o doručení. Chcete-li změnit den doručení, stačí odpovědět.
  • Zásilku můžete sledovat ZDE.
  • Pokud vás kurýr nezastihne, doručí vám ji následující den.     
  • Každý balíček se pokusí DPD doručit 3x.
  • Pokud se to ani pak nepodaří, zboží se vrací zpět k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

 

Uloženka - doručení na adresu 

  • Zásilka bude doručena na vaši adresu kurýrem In-Time.
  • Závoz probíhá celý den.
  • Dobírku lze platit kartou a hotově.
  • Před doručováním dostanete telefonicky dvě avizace s informací o doručení. 
  • Když zboží nevyzvednete, vrátí se zpět k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

 

Uloženka - výdejní místa 

  • Zásilka bude připravena na vámi vybraném odběrném místě.
  • Dobírku lze platit kartou a hotově.
  • Až se zboží dostane na výdejní místo, obdržíte SMS/email, že je připraveno k vyzvednutí.
  • Na vyzvednutí máte 7 pracovních dní. Pokud to do 4. pracovního dne nestihnete, dostanete SMS/email s připomenutím.
  • Vyzvednout můžete kdykoliv během dne dle otevírací doby daného výdejního místa. Ve většině je možné zásilku vyzvednout v době 9.00 – 19.00 hod., na vybraných výdejních místech v Praze i o víkendu.
  • Nemůžete-li zásilku do daného termínu vyzvednout, budete o možnosti prodloužení uložení zásilky na výdejním místě informováni emailem od Uloženky.
  • Bezplatně lze prodloužit o 3 dny (prodloužení termínu uložení zásilek lze jen na pobočkách Uloženky, ne na partnerských výdejních místech DPD Pickup).
  • Když zboží nevyzvednete, vrátí se zpět k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

 

Česká a Slovenská pošta Balík do ruky 

  • Balík Do ruky bude na zadanou adresu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání.
  • Dobírku lze platit pouze hotově.
  • Pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky.
  • V den předání zásilky poště jste také z naší strany informováni emailem, sledování pohybu zásilky ZDE.
  • Nevyhovuje-li navrhovaný čas, termín a způsob doručení, můžete změnit nejpozději v den podání zásilky ZDE. Na stránce si nejpozději v den podání zásilky změníte nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.
  • Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, obdržíte od pošty oznámení o uložení zásilky na vaší poště. Zásilku si můžete osobně vyzvednout nebo telefonicky požádat o opakované doručení, formulář ZDE.
  • Balík bude na poště uložen 7 dní.
  • Pokud nebude vyzvednut, vrací se po 7 dnech zpět k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné. 

 

Česká pošta Balík na poštu 

  • Balík Na poštu bude na vámi zadanou poštu doručen do druhého pracovního dne následujícího po dni odeslání.
  • Dobírku lze platit pouze hotově.
  • V den uložení na poště dostanete SMS nebo email potvrzující připravení balíku k vyzvednutí.
  • Potřebujete-li, aby byl váš balík připraven k vyzvednutí déle než standardních 7 pracovních dní, prodlužte si tuto lhůtu až na 15 dní ZDE.
  • Každému balíku je přiděleno podací číslo zásilky, sledování pohybu zásilky ZDE. Toto číslo vám pošleme do emailu v den, kdy odešleme Vaši objednávku. Pohyb balíku můžete kontrolovat i na bezplatné telefonní lince 840 111 244.
  • Pokud nebude vyzvednut, vrací se zpět k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

             

Osobní odběr

  

PLATBA

 

Bankovním převodem 

  • Po obdržení objednávky vám emailem zašleme platební detaily.
  • Jakmile nám přijde vaše platba, odesíláme zboží a daňový doklad (fakturu) emailem.

     

Dobírkou 

  • Zboží zaplatíte při dodání u vámi vybraného doručovatele.

  

Platební branou GoPay 

  • Zboží zaplatíte online po provedení objednávky vaší platební kartou přes platební systém GoPay.
  • GoPay je český, moderní, rychlý, internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Nabízí platby prostřednictvím elektronické peněženky a veškerých nejpopulárnějších platebních metod na českém internetu v rámci jediného uživatelského rozhraní. 

 

Přechod vlastnického práva

  •  Zboží až do úplného zaplacení zůstává majetkem prodejce.

 

Bankovní spojení Česká a Slovenská republika

Air Bank, a.s., číslo účtu: 1216790026/3030

IBAN: CZ9130300000001216790026 BIC: AIRACZPP

 

UPOZORNĚNÍ !!!
Uloženka zavedla výdej zásilek přes HESLO, které obdržíte v potvrzovací SMS. Nebudete do zprávy dostávat číslo objednávky (ID zásilky), ale unikátní HESLO, dle kterého bude možné zásilku dohledat a jasně identifikovat. Tímto krokem odpadá případná kontrola OP a jiných citlivých dokladů. Tímto je možnost poslat pro zásilku i někoho jiného – stačí, aby vyzvedávající znal HESLO. Bez znalosti HESLA nebude možné zásilku vydat.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.